«Рамки існують тільки у нас в голові», – Олена Гордієнко, директор BTL Ukraine
15.12.2015

Новий директор в компанії BTL Ukraine

Компанія BTL Ukraine традиційно багата хорошими новинами, рівно, як і цінними співробітниками, які прагнуть до розвитку і вдосконалення. І ми з задоволенням представляємо нового CEO BTL Ukraine Олену Гордієнко.

Олена Гордієнко закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Має 17-річний досвід роботи у відомих національних компаніях у сфері менеджменту і продажів на ринку телевізійної реклами і ринку технічних засобів безпеки, з них близько 10 років – на керівних посадах.

«Я рада стати частиною великої професійної команди однодумців. Від прагнення співробітників працювати на загальний результат залежить успіх компанії. Впевнена, разом ми вдосконалимо стратегію компанії і досягнемо нових високих результатів у розвитку бізнесу BTL », – зазначила Олена Гордієнко.

– Розкажіть, як сьогоднішня економічна і політична ситуація в Україні позначається на ринку конференц-сервісу та ділового туризму?

Сьогоднішню ситуацію в Україні можна розглядати як кризову. Практично всі сфери економіки відчули на собі спад ділової активності. Зрозуміло, це негативно позначилося і на ринку MICE і Business Travel, на всіх його гравцях, в тій чи іншій мірі. Компанії-замовники скорочують кількість проведених заходів, урізують бюджет або відкладають їх на невизначений час. У такій ситуації відкладеного попиту досить складно робити довгострокові прогнози, хоча останнім часом ми спостерігаємо незначне пожвавлення на ринку і навіть традиційно низький для нас літній сезон цього року пройшов досить активно. Ми задоволені результатами і розглядаємо це як якийсь позитивний індикатор.

– Що сьогодні собою являє компанія BTL?

Як ви знаєте, Business Travel Leisure динамічно розвивається і сьогодні це вже група компаній, яка об’єднує не просто професіоналів своєї справи, а, що дуже важливо, однодумців. Тільки в українському представництві зайнято близько 50 осіб. Крім філії в Дніпропетровську у нас є власний офіс в Тбілісі, BTL Georgia. Маючи в активі успішний досвід, ми плануємо найближчим часом відкриття й інших офісів BTL за кордоном.

Цього року BTL стала партнером Міжнародного форуму з естетичної медицини Колхіда-2015, який пройшов у Тбілісі. Для нас це цінний досвід, оскільки ми вийшли на новий рівень – виступили в ролі PCO (Professional Conference Organizer).

Два роки тому ми створили міжнародну мережу MICE-компаній BTL Group, яка сьогодні включає вже 19 членів. У 2014 – запущений проект MMP – комунікаційна платформа для розвитку ринку ділового туризму та організації заходів. Так що BTL і MMP на цьому ринку всерйоз і надовго!

Також ми взяли активну участь в реанімаційному пакеті реформ і створенні Kiev Convention and Visitors Bureau для популяризації України і Києва, зокрема, як центру ділового туризму. Сподіваємося, що вже наступний рік принесе якісні зрушення в цьому напрямку. У всякому разі, перші запити вже з’явилися. Важливо, щоб ставлення до України змінилося, і наша країна стала привабливою для бізнесу та інвестицій не тільки в теорії.

– У чому ж запорука успішного розвитку BTL навіть в умовах турбулентності?

Запорука успішного розвитку якраз в певній нестабільності. Я маю на увазі, наше бажання не стояти на місці, задовольняючись досягнутими результатами. Ніяких закостенілих форм! Ми завжди проактивні, постійно міняємося, ставимо перед собою амбітні цілі задавати ринку тренд. Шукаємо нові ринки, нові для нас продукти, задіємо сучасні технології і готові інвестувати в них, знаходити нестандартні рішення.

– Розкажіть про стратегію розвитку вашої компанії в майбутньому році? Чи варто чекати змін?

Звісно так. Ми хочемо стати кращою компанією за рівнем сервісу в індустрії MICE і ділового туризму! Ми зайнялися розробкою стандартів, які дозволять нашим співробітникам послідовно надавати сервіс, відмінний від конкурентів. 2016 ми оголошуємо роком клієнта і зробимо все можливе і неможливе для того, щоб поїздки та заходи, організовані нашою командою, перевершили очікування клієнтів, запам’яталися надовго і надихнули їх, та й нас самих, на нові проекти та починання. Нам дуже важливо створити емоційний зв’язок між клієнтом і компанією, через яку і будуватимуться довгострокові партнерські відносини, на які ми робимо ставку.

– Що б ви хотіли побажати нашим читачам у новому туристичному сезоні?

Хотілося б побажати всім згадувати частіше, що певні рамки, які стоять на шляху реалізації наших планів, існують, як правило, тільки у нас в голові. Давайте виходити за ці рамки і разом шукати шляхи вирішення, розширювати масштаби і географію заходів. Ми, у свою чергу, готові взятися за реалізацію найсміливіших ідей! Переконана, що, якщо є чітка мета і бажання, то варіанти, ресурси і кошти на її здійснення завжди знайдуться. А з командою однодумців це зробити в рази простіше.

Suggest a topic
facebook large
…

Contact with us

Контактна інформація

Київ
вул. К. Малевича (Боженко) 86-И, оф. 2,
03150, Україна
Тел./факс: +38 (044) 503 08 24, +38 (044) 200 38 89,
+38 (044) 507 25 84

Дніпро:
вул. Воскресеньська (Леніна), 12, офіс 3,
49044, Україна
tel./fax: +38 (056) 766 08 09

E-mail:
Для корпоративних клієнтів:
reservation@btl-company.com.ua

Для МАЙС агентств:
direct@btl-company.com

SOS-line: +38 067 236 02 16

Follow us on social networks:

Contact form in footer UK